Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Imorron bär det iväg.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vaselek" data-source="post: 406334" data-attributes="member: 76297"><p>Ja som sagt.</p><p>imorron kl 8:30 åker bussen från malmö för att anlända med mig, min bror o en kompis till till Val Thorens. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Är det någon här på sidan som kan säga hur vädret är där för tillfället? jag har hört att det har snöat ganska mycket där nu dom senaste dagarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vaselek, post: 406334, member: 76297"] Ja som sagt. imorron kl 8:30 åker bussen från malmö för att anlända med mig, min bror o en kompis till till Val Thorens. :) Är det någon här på sidan som kan säga hur vädret är där för tillfället? jag har hört att det har snöat ganska mycket där nu dom senaste dagarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Imorron bär det iväg.
Tillbaka
Topp