Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
import usa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 238133" data-attributes="member: 53949"><p>Jag kollade runt lite bland olika alternativ till att köpa ny bräda hemma..</p><p>att köpa den i Sverige är ju helt klart dyrast så det är ju inget att snacka om.. men om man jämför en amerikansk internetbutik som kan skeppa till europa med en europeisk som kan skeppa till sverige så även om den amerikanska är rätt så mycket billigare (2700 mot 3500 (Burton Dominant, ca 4300 i sverige) så får man så dyr fraktkostnad från Usa så det skiljer sig knappt nånting.. pris + frakt från den butiken jag kollade på var 3350, 150kr skillnad.. alltid något, men då vet man inte hur det blir med tull osv och om man nu behöver skicka tillbaka brädan av nån anledning kostar de ju en massa så de e ju inte så kul.. där emot i den europeiska butiken (hot-zone.tv o blue-tomato.at) fick man gratis frakt..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 238133, member: 53949"] Jag kollade runt lite bland olika alternativ till att köpa ny bräda hemma.. att köpa den i Sverige är ju helt klart dyrast så det är ju inget att snacka om.. men om man jämför en amerikansk internetbutik som kan skeppa till europa med en europeisk som kan skeppa till sverige så även om den amerikanska är rätt så mycket billigare (2700 mot 3500 (Burton Dominant, ca 4300 i sverige) så får man så dyr fraktkostnad från Usa så det skiljer sig knappt nånting.. pris + frakt från den butiken jag kollade på var 3350, 150kr skillnad.. alltid något, men då vet man inte hur det blir med tull osv och om man nu behöver skicka tillbaka brädan av nån anledning kostar de ju en massa så de e ju inte så kul.. där emot i den europeiska butiken (hot-zone.tv o blue-tomato.at) fick man gratis frakt.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
import usa?
Tillbaka
Topp