Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Impregnering - Gore Tex kläder m.m.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John_Te" data-source="post: 459170" data-attributes="member: 32667"><p>Tjena Nojlas</p><p>Tycker att den hederliga Nikwax fortfarande håller. Har mindre bra erfarenheter av impregnering som sprayas på. Lika lätt som det appliceras på ytan, lika lätt verkar det som det förvinner. Även om de som förespråkar sprayipregnering säger att det blir tätare o varmare har jag inte märkt någon märkbar skillnad. Oavsett impregnering är A-O att plagget är rent innan impregnering. </p><p>Har testat ett kombinerat tvätt- och impregneringmedel som jag tycker funkar rätt bra. En blå flaska som jag inte kommer ihåg namnet på. Men då tvättar jag mina gore-tex kläder rätt ofta vilket kan förklara att jag tycker det fungerar bra. Är även för lat att först tvätta för att sedan applicera impregnering.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John_Te, post: 459170, member: 32667"] Tjena Nojlas Tycker att den hederliga Nikwax fortfarande håller. Har mindre bra erfarenheter av impregnering som sprayas på. Lika lätt som det appliceras på ytan, lika lätt verkar det som det förvinner. Även om de som förespråkar sprayipregnering säger att det blir tätare o varmare har jag inte märkt någon märkbar skillnad. Oavsett impregnering är A-O att plagget är rent innan impregnering. Har testat ett kombinerat tvätt- och impregneringmedel som jag tycker funkar rätt bra. En blå flaska som jag inte kommer ihåg namnet på. Men då tvättar jag mina gore-tex kläder rätt ofta vilket kan förklara att jag tycker det fungerar bra. Är även för lat att först tvätta för att sedan applicera impregnering. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Impregnering - Gore Tex kläder m.m.
Tillbaka
Topp