Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Inaktuell tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wedis-freeski" data-source="post: 230398" data-attributes="member: 69005"><p>hej verkar kul. jag är åxå 26. från stockholm. tar ett litet uppehåll innan sista slutklämen på min utbildning som jag beräknar vara klar med till sommaren 2007. </p><p>åker skidor och är en allmänt glad prick. tycker att fokus på skidåkningen före afterski verkar vettigt åxå, även då jag inte bangar för skönt festande <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>varit en säsong i veriber för ett par år sedan.</p><p></p><p>ang. logistik med neråkning från sthlm,malmö, champoluc kan man säkert lösa på nåt bra sätt. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wedis-freeski, post: 230398, member: 69005"] hej verkar kul. jag är åxå 26. från stockholm. tar ett litet uppehåll innan sista slutklämen på min utbildning som jag beräknar vara klar med till sommaren 2007. åker skidor och är en allmänt glad prick. tycker att fokus på skidåkningen före afterski verkar vettigt åxå, även då jag inte bangar för skönt festande ;) varit en säsong i veriber för ett par år sedan. ang. logistik med neråkning från sthlm,malmö, champoluc kan man säkert lösa på nåt bra sätt. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Inaktuell tråd
Tillbaka
Topp