Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Inaktuell tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan" data-source="post: 230528" data-attributes="member: 48500"><p>Hej vi är två softa killar 23 och 26 som pluggar i uppsala och ska ta ett break från studierna.</p><p></p><p>Är också mest intresserade av toppturer, öl finns hemma. Var i Champoluc för några år sen och det finns ju hur mycket kul som helst som man kan komma åt. </p><p></p><p>Var en vår/vinter i chamonix för några år sedan. Hur stor är lägenheten och vad är priset?</p><p></p><p>MVH/</p><p>Carl-Johan och Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan, post: 230528, member: 48500"] Hej vi är två softa killar 23 och 26 som pluggar i uppsala och ska ta ett break från studierna. Är också mest intresserade av toppturer, öl finns hemma. Var i Champoluc för några år sen och det finns ju hur mycket kul som helst som man kan komma åt. Var en vår/vinter i chamonix för några år sedan. Hur stor är lägenheten och vad är priset? MVH/ Carl-Johan och Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Inaktuell tråd
Tillbaka
Topp