Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
InBig eller Monster 85
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kartong" data-source="post: 62100"><p>Svårt </p><p>Efter skidtestet i Åre var vi några stycken med olika storlek o vikt o kön som faktiskt tyckte att Elan Mantis var ett hett tips. </p><p>Litet mer glad, om man nu kan kalla en skida glad, än Monstern.</p><p>Med din vikt och längd skulle nog deras 184 cm passa utmärkt</p><p>För dom lättare och kortare var 177 cm alldeles utmärkt.</p><p></p><p>Ha det så bra i Canada.</p><p>Träffade en bekant som varit i Whistler för Världscupen i snowboard och förhållandena var utomordntligt fina.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kartong, post: 62100"] Svårt Efter skidtestet i Åre var vi några stycken med olika storlek o vikt o kön som faktiskt tyckte att Elan Mantis var ett hett tips. Litet mer glad, om man nu kan kalla en skida glad, än Monstern. Med din vikt och längd skulle nog deras 184 cm passa utmärkt För dom lättare och kortare var 177 cm alldeles utmärkt. Ha det så bra i Canada. Träffade en bekant som varit i Whistler för Världscupen i snowboard och förhållandena var utomordntligt fina. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
InBig eller Monster 85
Tillbaka
Topp