Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Inbrott, FAN!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1079051" data-attributes="member: 66286"><p>En polare fick inbrott i sitt förråd och ungefär samma sak hände där. Lagg, lite övrig utrustning, cykel plus lite verktyg. Fick en spottatyver av försäkringsbolaget då "värdesaker ej ska förvaras i förråd". </p><p></p><p>Det kan ju ha varit någon pissig klausul i just hans försäkring. </p><p></p><p>Men mitt råd är att tänka till innan man skickar in ansökan till försäkringsbolag. Finns det nån skit de kan fälla en på?</p><p></p><p>Själv blev jag torsk på några pengar tillbaka på en alpresa där jag bröt armen dag 3. Eftersom läkaren inte specifikt beordrade vila i den skrivna rapporten så tyckte försäkringsbolaget att det inte fanns någon anledning att ersätta mig för annat än behandlingen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1079051, member: 66286"] En polare fick inbrott i sitt förråd och ungefär samma sak hände där. Lagg, lite övrig utrustning, cykel plus lite verktyg. Fick en spottatyver av försäkringsbolaget då "värdesaker ej ska förvaras i förråd". Det kan ju ha varit någon pissig klausul i just hans försäkring. Men mitt råd är att tänka till innan man skickar in ansökan till försäkringsbolag. Finns det nån skit de kan fälla en på? Själv blev jag torsk på några pengar tillbaka på en alpresa där jag bröt armen dag 3. Eftersom läkaren inte specifikt beordrade vila i den skrivna rapporten så tyckte försäkringsbolaget att det inte fanns någon anledning att ersätta mig för annat än behandlingen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Inbrott, FAN!
Tillbaka
Topp