Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
inbyte patron ortovox
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasqvitslund" data-source="post: 1309436" data-attributes="member: 135421"><p>Är det ABS-systemetet? Frugan har haft en Ortovoxrygga med ABS-systemet i. Inför förra säsongen servade vi våra ABS-ryggsäckar och fyllde på patroner, de fick skickas till ABS fabrik i Tyskland eftersom det inte fanns någon agentur i Sverige. Tidigare fanns Klingheim men de har slutat. Kanske finns en ny agentur? <a href="https://abs-airbag.com/en" target="_blank">https://abs-airbag.com/en</a></p><p></p><p>Annars får man köpa ett utbyte och posta dit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasqvitslund, post: 1309436, member: 135421"] Är det ABS-systemetet? Frugan har haft en Ortovoxrygga med ABS-systemet i. Inför förra säsongen servade vi våra ABS-ryggsäckar och fyllde på patroner, de fick skickas till ABS fabrik i Tyskland eftersom det inte fanns någon agentur i Sverige. Tidigare fanns Klingheim men de har slutat. Kanske finns en ny agentur? [URL]https://abs-airbag.com/en[/URL] Annars får man köpa ett utbyte och posta dit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
inbyte patron ortovox
Tillbaka
Topp