Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Indien - något som skidat där?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rikard_o" data-source="post: 84223" data-attributes="member: 43578"><p>Tackar för infon! Det från swedint verkar ju mest röra pakistanska sidan och det är väl främst muslimska separatister (altså pro paki) jag ororar mig över på indiska sidan, där Gulmarg ligger. Indiska hinduer utgör inget hot mot västerlänningar överhuvudtaget enligt egen erfarenhet. Inte heller indiska muslimer på andra ställen i Indien har jag upplevt utgöra något som helst hot. Det är väl just uppe i Kashmir dock som problem funnits. Jag söker vidare... Men minst lika viktigt för mig att veta är hur skidåkningen är, hur "lättillgänglig" den är osv (ingenting är lättillgängligt i himalya, det är det som är den stora charmen). Så om någon mot förmodan skidat i Gulmarg, Auli eller något annat ställe i närheten är jag fortfarande nyfiken. Kommer tillbringa delar av vintern/våren 06 i regionen och kanske även en tur redan nu i feb/mar/apr. Enda frågan är om man ska släpa med sig alla prylar som krävs för åkning...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rikard_o, post: 84223, member: 43578"] Tackar för infon! Det från swedint verkar ju mest röra pakistanska sidan och det är väl främst muslimska separatister (altså pro paki) jag ororar mig över på indiska sidan, där Gulmarg ligger. Indiska hinduer utgör inget hot mot västerlänningar överhuvudtaget enligt egen erfarenhet. Inte heller indiska muslimer på andra ställen i Indien har jag upplevt utgöra något som helst hot. Det är väl just uppe i Kashmir dock som problem funnits. Jag söker vidare... Men minst lika viktigt för mig att veta är hur skidåkningen är, hur "lättillgänglig" den är osv (ingenting är lättillgängligt i himalya, det är det som är den stora charmen). Så om någon mot förmodan skidat i Gulmarg, Auli eller något annat ställe i närheten är jag fortfarande nyfiken. Kommer tillbringa delar av vintern/våren 06 i regionen och kanske även en tur redan nu i feb/mar/apr. Enda frågan är om man ska släpa med sig alla prylar som krävs för åkning... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Indien - något som skidat där?
Tillbaka
Topp