Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Indien - Puder i Himalaya
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nikekl" data-source="post: 119167" data-attributes="member: 43962"><p>hurra för mig. det verkar som om det blir indien en månad för min del, från mitten av jan till mitten av feb. som alltid när jag drar ihop en resa så brukar de som var intresserade hoppa av allt efter som. men nu har jag hittat 3 compadrés som är sugna, det enda som skulle kunna strula är högskolestudier.</p><p></p><p>>Glisseur:</p><p>jag har förstått att skogsåkningen ner mot Tangmarg är bra, men folk snackar om att man behöver bil för att komma tillbaka. kan man lösa det genom att ta en taxi från Tangmarg eller hur gör man?</p><p></p><p>att åka med langley är ju inget alternativ, man vet ju inte hur vädret kommer vara under de dagar man är där. sen blir det ju bara roligare om saker inte flyter på helt som de skall, det är ju en del av upplevelsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nikekl, post: 119167, member: 43962"] hurra för mig. det verkar som om det blir indien en månad för min del, från mitten av jan till mitten av feb. som alltid när jag drar ihop en resa så brukar de som var intresserade hoppa av allt efter som. men nu har jag hittat 3 compadrés som är sugna, det enda som skulle kunna strula är högskolestudier. >Glisseur: jag har förstått att skogsåkningen ner mot Tangmarg är bra, men folk snackar om att man behöver bil för att komma tillbaka. kan man lösa det genom att ta en taxi från Tangmarg eller hur gör man? att åka med langley är ju inget alternativ, man vet ju inte hur vädret kommer vara under de dagar man är där. sen blir det ju bara roligare om saker inte flyter på helt som de skall, det är ju en del av upplevelsen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Indien - Puder i Himalaya
Tillbaka
Topp