Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
inflamerad "knöl" på foten.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pistgubbe" data-source="post: 1056727" data-attributes="member: 75055"><p>Agera så snabbt du bara kan. Det blir permanenta men av detta. </p><p></p><p>Jag har haft / har liknande problem. Tryckt ut pjäxan vid massor av tillfällen, känns som att problemet alltid letar sig tillbaka. </p><p></p><p>Min son har också liknande problem. Vi tryckte först ut pjäxan (som han fått ärva efter sin storebror med smalare fötter) i den lokala skidbutiken. Sedan fick vi trycka ut den igen på vår första resa. På nästa resa hade han ont i alla fall. Då gav jag upp och hyrde att par åt honom. Han i skiduthyrningen sa att Atomic Waymaker</p><p><a href="http://www.outletski.es/es-ES/material-ski/bota-ski/waymaker-80x/4431" target="_blank">http://www.outletski.es/es-ES/material-ski/bota-ski/waymaker-80x/4431</a></p><p>var de bredaste och skönaste han hade. Sonen övernöjd. En vecka i allt från hopp till puckelpister utan det minsta bekymmer. Kommer helt självklart att köpa något sådant till honom och hans coola Fulltilt får säljas vidare. Jag testade Atomic-pjäxan på hotellet. Den var superskön, men den kändes för mjuk för mig. Skall dock testa 130:an och hoppas att den är lika bred och skön.</p><p></p><p>Hyr ett par pjäxor en dag säger jag. Om du är besvärsfri då är det ju inget att snacka om. </p><p></p><p>Jag vet att många säger att man inte skall köpa för stora pjäxor, att man skall ignorera tryck på knölar när man provar för att det är sådant man skall trycka ut. Men det bygger på att men verkligen skall orka med allt detta. Hälgrepp och prestanda i all ära, men får man ont i fötterna är allt annat extremt perifert. Vid mitt nästa pjäxköp kommer jag garanterat att ta komforten i första hand (utan att säga att jag kan acceptera precis vilken svamp som helst till pjäxa).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pistgubbe, post: 1056727, member: 75055"] Agera så snabbt du bara kan. Det blir permanenta men av detta. Jag har haft / har liknande problem. Tryckt ut pjäxan vid massor av tillfällen, känns som att problemet alltid letar sig tillbaka. Min son har också liknande problem. Vi tryckte först ut pjäxan (som han fått ärva efter sin storebror med smalare fötter) i den lokala skidbutiken. Sedan fick vi trycka ut den igen på vår första resa. På nästa resa hade han ont i alla fall. Då gav jag upp och hyrde att par åt honom. Han i skiduthyrningen sa att Atomic Waymaker [URL]http://www.outletski.es/es-ES/material-ski/bota-ski/waymaker-80x/4431[/URL] var de bredaste och skönaste han hade. Sonen övernöjd. En vecka i allt från hopp till puckelpister utan det minsta bekymmer. Kommer helt självklart att köpa något sådant till honom och hans coola Fulltilt får säljas vidare. Jag testade Atomic-pjäxan på hotellet. Den var superskön, men den kändes för mjuk för mig. Skall dock testa 130:an och hoppas att den är lika bred och skön. Hyr ett par pjäxor en dag säger jag. Om du är besvärsfri då är det ju inget att snacka om. Jag vet att många säger att man inte skall köpa för stora pjäxor, att man skall ignorera tryck på knölar när man provar för att det är sådant man skall trycka ut. Men det bygger på att men verkligen skall orka med allt detta. Hälgrepp och prestanda i all ära, men får man ont i fötterna är allt annat extremt perifert. Vid mitt nästa pjäxköp kommer jag garanterat att ta komforten i första hand (utan att säga att jag kan acceptera precis vilken svamp som helst till pjäxa). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
inflamerad "knöl" på foten.
Tillbaka
Topp