Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inflation i betyg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 51424" data-attributes="member: 12644"><p>Ditt inlägg låter vettigt men det låter som att du inte riktigt gillar Idre. Idre är inte direkt min favorit heller men när du kommer till slutet är det nog nån som slgit dig hårt i huvudet. "skillnaden mella Åre och Idre är milsvid vad gäller skidåkning" ja det är det, MEN DEFINITIVT inte med fördel för Åre. Det låter på dig som om Åre vore bättre än Idre. Jag har besökt Åre 2 gånger och båda gångerna har varit helt katastrofalt dåliga. Ena gången var det sjukt mycket köer och dåliga snöförhållanden. Andra gången var det sjukt isigt och hela högzonen var stängd pga dålig sikt. Början av säsongerna brukar i 9 fall av 10 var rejält snöfattiga i Åre.</p><p></p><p>Enligt mig så borde Åre inte få mer än en 2:a om Idre får en 3:a.</p><p></p><p>Åre är en av världens mest överskattade skidorter.</p><p></p><p>/Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 51424, member: 12644"] Ditt inlägg låter vettigt men det låter som att du inte riktigt gillar Idre. Idre är inte direkt min favorit heller men när du kommer till slutet är det nog nån som slgit dig hårt i huvudet. "skillnaden mella Åre och Idre är milsvid vad gäller skidåkning" ja det är det, MEN DEFINITIVT inte med fördel för Åre. Det låter på dig som om Åre vore bättre än Idre. Jag har besökt Åre 2 gånger och båda gångerna har varit helt katastrofalt dåliga. Ena gången var det sjukt mycket köer och dåliga snöförhållanden. Andra gången var det sjukt isigt och hela högzonen var stängd pga dålig sikt. Början av säsongerna brukar i 9 fall av 10 var rejält snöfattiga i Åre. Enligt mig så borde Åre inte få mer än en 2:a om Idre får en 3:a. Åre är en av världens mest överskattade skidorter. /Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inflation i betyg!
Tillbaka
Topp