Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inflation i betyg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PALE_rider" data-source="post: 51427" data-attributes="member: 32137"><p>Ok "JockeSki", nu har du retat mig rejält!!</p><p></p><p>Hur i h-----e kan du dömma en skidort efter väderförhållanden och liftköer!!?? </p><p>"Jag har varit i Malmö en gång och då regnade det. Därför hatar jag den staden och alla i den." </p><p>Ett lika dumt uttalande som </p><p>"Jag har besökt Åre 2 gånger och båda gångerna har varit helt katastrofalt dåliga."</p><p>Skärpning...</p><p></p><p>Visst kan man tycka mer om Sälen/Idre/etc. än Åre, men döm inte denna underbara skidort efter tillfälligheter och stockholmare. (Antar att du var där V.9 med stockholmarna)</p><p></p><p>Dålig beslutsbakgrund.</p><p>(En som inte brukar bli uppretad)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PALE_rider, post: 51427, member: 32137"] Ok "JockeSki", nu har du retat mig rejält!! Hur i h-----e kan du dömma en skidort efter väderförhållanden och liftköer!!?? "Jag har varit i Malmö en gång och då regnade det. Därför hatar jag den staden och alla i den." Ett lika dumt uttalande som "Jag har besökt Åre 2 gånger och båda gångerna har varit helt katastrofalt dåliga." Skärpning... Visst kan man tycka mer om Sälen/Idre/etc. än Åre, men döm inte denna underbara skidort efter tillfälligheter och stockholmare. (Antar att du var där V.9 med stockholmarna) Dålig beslutsbakgrund. (En som inte brukar bli uppretad) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inflation i betyg!
Tillbaka
Topp