INFO dundret! [[[UPPDATERAD]]]

EmilAlamaa

Medlem
Tja, var & åkte skidor idag på dundret, å dem har köpt 8 nya rails/boxar, bl.a dancefloor, mailbox, down flat down, flat down ,banana osv..

Allt köpt från scandinavian shaper.

Pratade även med en liftsnubbe.. han sa att dem ska börja med parken efter jul, att dem inte hade hunnit börja tidigare pga att det inte fanns nog med snö där vart parken ska vara. Men nångång efter jul så kommer nog parken stå klar på dundret. Den kommer bli betydligt bättre iår än senaste åren!

Edit: Dem har lagt upp några rails/boxar idag!!!

Edit2: http://emilalamaa.bilddagboken.se/p/main.html? på 24 januari på länken ja skickade har jag lagt upp bilder på parken som i stort sätt är klar! vet inte om dem ska göra nå mer på den, men det finns iaf först en banana box där brevid är det ett hopp, efter det är de en down flat down rail å brevid den är det en flat rail, sen är det två hopp brevid varran, varav ett hopp är uppåt 12 meter minst skulle jag tro, och ett lite mindre. Sedan brevid där finns en flat downrail, sen finns det en lite längre box. & ett hopp . sedan efter det en flat box/rail. . .

Senast ändrad:
vet inte riktigt hur det blir med pipen, man får väl hoppas att dem håller iordning den bättre än förra året

Senast ändrad:
Vad jag hört så kommer pipen var klar tidigare iår än förra säsongen. Men redigt bra att emmoth förändrar där uppe. För det behövs. Synd dock att de inte kommer få upp allt till jul.

Go gälka yaow! (Y)

Skojjarni lr? Sinnes ju!
Nu har jag dock problem med boende som jag inte hade förra året NÄR DOM INTE HADE EN PARK, argh!

Tillbaka
Topp