Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Info om hotell i Mayrhofen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scubamike" data-source="post: 1063156" data-attributes="member: 136754"><p>Av de tre hade jag valt Hotel Maria Theresia. De andra fungerar säkert bra med. De två första har ett mer fördelaktigt läge, </p><p>Hotel Maria Theresia har ett centralt men lugnt läge, Alpenhof Kristall lite mer trafik utanför men absolut ok och Hotel Garni Maximilian ligger i ett sanslöst lugnt läge. Alla tre inom gångavstånd till mitten av centrum, lägg på ca 10 min för det sista hotellet.</p><p></p><p>Kan inte så mycket annat men du lär bli nöjd. Skidbussen stannar precis utanför i alla fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scubamike, post: 1063156, member: 136754"] Av de tre hade jag valt Hotel Maria Theresia. De andra fungerar säkert bra med. De två första har ett mer fördelaktigt läge, Hotel Maria Theresia har ett centralt men lugnt läge, Alpenhof Kristall lite mer trafik utanför men absolut ok och Hotel Garni Maximilian ligger i ett sanslöst lugnt läge. Alla tre inom gångavstånd till mitten av centrum, lägg på ca 10 min för det sista hotellet. Kan inte så mycket annat men du lär bli nöjd. Skidbussen stannar precis utanför i alla fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Info om hotell i Mayrhofen
Tillbaka
Topp