Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Info om Iran (Dizin mm)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Totto" data-source="post: 105250" data-attributes="member: 25413"><p>Mycket fint inlägg av Rikard o. Var själv i Dizin 29 jan- 5 feb. Då var vi de enda västerlänningar på hotell Dizin. Det dök upp tre normän på onsdagen efter två dagars snöfall. Torsdagen 3 feb var vår bästa dag med utmärkta förhållanden. Första åket brände en av normännen in i en stenbumling, tror han hette Torbjörn. Skadade sig rejält. Tre frakturer bla höften, vet ej hur det gått för honom.</p><p></p><p>Charter kanske är bra men knappast till det priset som erbjuds. Vi såg en Langley grupp och tror jag en Pathfinder grupp. Jag led med de duktigare åkarna i gruppen. För kvaliten på deltagarna verkade minst sagt ojämn. Trist att stå och vänta halva dan när pudret ligger tjokt och väntar.</p><p></p><p>Vi drog även åket ner till Darbansar. Följde Nikekl s karta! Lite svårtyd men ner kom vi. Fint åk med avslutande bäckravin.</p><p></p><p>Vi träffade många trevliga och söta tjejer. Fick guidning nere i Teheran till fina matställen. Till en bråkdel av priset i Dizin. Vill man hämta sig en fru/flickvän rekomenderar jag Dizins backar. Många har internationell erfarenhet och pratar bra engelska.</p><p></p><p>Hellt klart värt ett besök.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totto, post: 105250, member: 25413"] Mycket fint inlägg av Rikard o. Var själv i Dizin 29 jan- 5 feb. Då var vi de enda västerlänningar på hotell Dizin. Det dök upp tre normän på onsdagen efter två dagars snöfall. Torsdagen 3 feb var vår bästa dag med utmärkta förhållanden. Första åket brände en av normännen in i en stenbumling, tror han hette Torbjörn. Skadade sig rejält. Tre frakturer bla höften, vet ej hur det gått för honom. Charter kanske är bra men knappast till det priset som erbjuds. Vi såg en Langley grupp och tror jag en Pathfinder grupp. Jag led med de duktigare åkarna i gruppen. För kvaliten på deltagarna verkade minst sagt ojämn. Trist att stå och vänta halva dan när pudret ligger tjokt och väntar. Vi drog även åket ner till Darbansar. Följde Nikekl s karta! Lite svårtyd men ner kom vi. Fint åk med avslutande bäckravin. Vi träffade många trevliga och söta tjejer. Fick guidning nere i Teheran till fina matställen. Till en bråkdel av priset i Dizin. Vill man hämta sig en fru/flickvän rekomenderar jag Dizins backar. Många har internationell erfarenhet och pratar bra engelska. Hellt klart värt ett besök. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Info om Iran (Dizin mm)
Tillbaka
Topp