Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Info om Nocopy tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="putte19" data-source="post: 564185" data-attributes="member: 38850"><p>Hej, såg detta forum elr vad man ska kalla det om nocopy!</p><p>Tänkte ge er lite info från mina egna erfarenheter, jag har testat grafitti skidan:</p><p>Den är super lätt pga bambu kärnan och det gör även att skidan får en extra popp som kan vara mkt användbart i parken osv. Jag personligen gillar lite mjukare skidor vilket grafitti skidan är tycker att de är skönare i parken men föredrar lite styvare när man ska åka snabbt antar att detta gäller alla!</p><p>Det är ganska hög radie på skidan det vill säga att den inte är den mest optimala pist skidan men samtidigt lättare att landa trick i bigjumps eller rätta till sina misstag i landningen!</p><p>Eftersom den är väldigt lätt gör att den vibrerar i snabbare hastigheter..</p><p>Kort och gått jag gillar skidan starkt!</p><p></p><p>Någon annan som har testat den är min kompis Mathias från st Anton, en väldigt duktig kille som slänger dubbel corkade 1080 så att ni kan få ett grepp på att han är duktig. </p><p>Hans komentarer om skidan för dom som fattar engelska:</p><p></p><p>Firts of all the colourfull design stroke my mind. very flashy</p><p>Then after the first turns on the slope i realised HOW light they are.</p><p>Thought it would be strange to hit kickers but after some runs in the park I was stoked how creative you can act with these skis. And most amazing part of the skii the Flex. Bring Urban skiing to the next level!</p><p>really enjoid to ride the skis!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="putte19, post: 564185, member: 38850"] Hej, såg detta forum elr vad man ska kalla det om nocopy! Tänkte ge er lite info från mina egna erfarenheter, jag har testat grafitti skidan: Den är super lätt pga bambu kärnan och det gör även att skidan får en extra popp som kan vara mkt användbart i parken osv. Jag personligen gillar lite mjukare skidor vilket grafitti skidan är tycker att de är skönare i parken men föredrar lite styvare när man ska åka snabbt antar att detta gäller alla! Det är ganska hög radie på skidan det vill säga att den inte är den mest optimala pist skidan men samtidigt lättare att landa trick i bigjumps eller rätta till sina misstag i landningen! Eftersom den är väldigt lätt gör att den vibrerar i snabbare hastigheter.. Kort och gått jag gillar skidan starkt! Någon annan som har testat den är min kompis Mathias från st Anton, en väldigt duktig kille som slänger dubbel corkade 1080 så att ni kan få ett grepp på att han är duktig. Hans komentarer om skidan för dom som fattar engelska: Firts of all the colourfull design stroke my mind. very flashy Then after the first turns on the slope i realised HOW light they are. Thought it would be strange to hit kickers but after some runs in the park I was stoked how creative you can act with these skis. And most amazing part of the skii the Flex. Bring Urban skiing to the next level! really enjoid to ride the skis!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Info om Nocopy tack!
Tillbaka
Topp