Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Inför regler för barn under 18 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 463716"><p>Eftersom du verkar tillhöra den skara som var med för några år sedan så gissar jag på att du var en del av dessa diskussioner som höll "högre klass". Jag gissar också på att en stor del av de andra medlemmarna som deltog i dessa diskussioner fortfarande är medlemmar på freeride.se eller i alla fall har tillgång till Internet och på så sätt kan skapa sig en ny profil om de valt att lämna sidan. Och då vill jag ställa en fråga till dig, och de andra som var med förr, vad stoppar er att föra dessa diskussioner med högre klass nu? Det är ju fortfarande lika lätt att skapa en tråd i forumet och eftersom du verkar leva efter devisen "äldre vet bäst" så borde ni ju då vara ännu visare med tanke på hur givande diskussioner ni förde för ett par år sedan.</p><p></p><p>Det är ju väldigt lätt att sitta och klaga över nivån i forumet, men om du verkligen ser det som ett problem får du väll dra ditt strå till stacken och jobba emot detta om du ska vara berättigad att klaga. Och att införa en åldersgräns på 18 eller 21 år kommer inte hända så det räknas knappast som ditt strå till stacken.</p><p></p><p>Sedan vill jag bara påpeka att jag håller med att forumets nivå har sjunkit avsevärt, men vem bryr sig, det är en Internetsida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 463716"] Eftersom du verkar tillhöra den skara som var med för några år sedan så gissar jag på att du var en del av dessa diskussioner som höll "högre klass". Jag gissar också på att en stor del av de andra medlemmarna som deltog i dessa diskussioner fortfarande är medlemmar på freeride.se eller i alla fall har tillgång till Internet och på så sätt kan skapa sig en ny profil om de valt att lämna sidan. Och då vill jag ställa en fråga till dig, och de andra som var med förr, vad stoppar er att föra dessa diskussioner med högre klass nu? Det är ju fortfarande lika lätt att skapa en tråd i forumet och eftersom du verkar leva efter devisen "äldre vet bäst" så borde ni ju då vara ännu visare med tanke på hur givande diskussioner ni förde för ett par år sedan. Det är ju väldigt lätt att sitta och klaga över nivån i forumet, men om du verkligen ser det som ett problem får du väll dra ditt strå till stacken och jobba emot detta om du ska vara berättigad att klaga. Och att införa en åldersgräns på 18 eller 21 år kommer inte hända så det räknas knappast som ditt strå till stacken. Sedan vill jag bara påpeka att jag håller med att forumets nivå har sjunkit avsevärt, men vem bryr sig, det är en Internetsida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Inför regler för barn under 18 år
Tillbaka
Topp