Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Inför regler för barn under 18 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smnandersson" data-source="post: 474814" data-attributes="member: 80214"><p>tror ni att ålders gräns på en hemsida kommer att stoppa folk ifrån att åka offpist eller åka i så "jättestora" hopp? hur tror du att de flesta kommer till berget där det åker och utför de otroligt farliga tricken? de får skjuts av sina föräldrar som stöttar deras hobbie. för varje ny medlem på detta skidforum så tycker du altså att staffen som jobbar med denna hemsida ska ta reda på medlemmens nummer ringa till deras föräldrar och fråga om de får tillstånd att kolla på videoklipp läsa om saker som man kan göra i sin hembacke? allvarligt talat så tror och vet jag att du inte har tänkt till riktigt när du skrev denna tråd. om du skulle ha egna barn som åker skidor så skulle inte jag vilja vara ett utav dem. för det första så skulle denna hemsida ärligt talat dö om det skulle vara en åldersgräns på 21 år för jag skulle nog uppskatta att 85% av alla medlemmar på detta forum är under 21. sen så skulle alla trådar bara handla om hur ni dödade ungdomarnas nöje om att skriva om det de gillar mest, skidåkning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smnandersson, post: 474814, member: 80214"] tror ni att ålders gräns på en hemsida kommer att stoppa folk ifrån att åka offpist eller åka i så "jättestora" hopp? hur tror du att de flesta kommer till berget där det åker och utför de otroligt farliga tricken? de får skjuts av sina föräldrar som stöttar deras hobbie. för varje ny medlem på detta skidforum så tycker du altså att staffen som jobbar med denna hemsida ska ta reda på medlemmens nummer ringa till deras föräldrar och fråga om de får tillstånd att kolla på videoklipp läsa om saker som man kan göra i sin hembacke? allvarligt talat så tror och vet jag att du inte har tänkt till riktigt när du skrev denna tråd. om du skulle ha egna barn som åker skidor så skulle inte jag vilja vara ett utav dem. för det första så skulle denna hemsida ärligt talat dö om det skulle vara en åldersgräns på 21 år för jag skulle nog uppskatta att 85% av alla medlemmar på detta forum är under 21. sen så skulle alla trådar bara handla om hur ni dödade ungdomarnas nöje om att skriva om det de gillar mest, skidåkning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Inför regler för barn under 18 år
Tillbaka
Topp