Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Information om arbetstillstånd i Kanada - läs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lulleg" data-source="post: 1004665" data-attributes="member: 141595"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag hade bara några frågor om att stanna i Kanada utan visum. Hade planerat att åka från Sverige till New York, USA nu den 22:e augusti för att se på US open. Sen hade jag tänkt ta flyget direkt från New York till Montreal, Kanada, den 28:e augusti. Vilket betyder att jag spenderar drygt en vecka i USA. Men jag hade tänkt stanna i Montreal i 3-4 månader, sen åker jag hem till Sverige igen, då under vintern, december. Sen tänkt åka tillbaka till Montreal då efter någon vecka i Sverige. Så hade jag tänkt stanna ytterligare 3-4 månader innan jag åker hem till Sverige igen. Under den tiden som jag spenderar i Montreal så ska jag plugga distans ifrån en svensk skola. Har jobbat en bra del och sparat ihop pengar. Så att kunna försörja mig under min vistelse är inget problem. Men undrar mest om detta är något som skulle vara möjligt?</p><p></p><p>MvH</p><p></p><p>Lukas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lulleg, post: 1004665, member: 141595"] Hej! Jag hade bara några frågor om att stanna i Kanada utan visum. Hade planerat att åka från Sverige till New York, USA nu den 22:e augusti för att se på US open. Sen hade jag tänkt ta flyget direkt från New York till Montreal, Kanada, den 28:e augusti. Vilket betyder att jag spenderar drygt en vecka i USA. Men jag hade tänkt stanna i Montreal i 3-4 månader, sen åker jag hem till Sverige igen, då under vintern, december. Sen tänkt åka tillbaka till Montreal då efter någon vecka i Sverige. Så hade jag tänkt stanna ytterligare 3-4 månader innan jag åker hem till Sverige igen. Under den tiden som jag spenderar i Montreal så ska jag plugga distans ifrån en svensk skola. Har jobbat en bra del och sparat ihop pengar. Så att kunna försörja mig under min vistelse är inget problem. Men undrar mest om detta är något som skulle vara möjligt? MvH Lukas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Information om arbetstillstånd i Kanada - läs!
Tillbaka
Topp