Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Information om arbetstillstånd i Kanada - läs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LindaIEC" data-source="post: 972210" data-attributes="member: 133037"><p>Hej, </p><p></p><p>Gissar att vi redan pratat på telefon idag (och att du fått allt klart nu), men jag svarar här så att alla ser:</p><p></p><p>Jag skickar alltid bekräftelse på mottagen ansökan när vi fått in en ansökan. Har man skickat in en ansökan och inte fått något mail på en vecka eller två, så kan det vara bra att maila/ringa och bara se så att ens mail inte bouncat tillbaka mailet från oss. </p><p></p><p>Min chef är nu tillbaka från sin semester och vi jobbar oss sakta men säkert igenom alla ansökningar som kommit in när han var borta. Jag utgår från att alla kompletta ansökningar där betalningen kommit och allt är i ordning kommer få besked denna vecka. </p><p></p><p>Som nämnt tidigare börjar det dra ihop sig för er som inte har sökt och vill åka i år. Jag har ingen exakt siffra men tror att det ligger runt 80 st kvar just nu i working holiday-kategorin. Det låter rätt mycket men vissa dagar kan det trilla in tio ansökningar från Sverige, så de går åt snabbare än man tror. Alltså - börja <strong>nu</strong> om ni vill åka i år!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LindaIEC, post: 972210, member: 133037"] Hej, Gissar att vi redan pratat på telefon idag (och att du fått allt klart nu), men jag svarar här så att alla ser: Jag skickar alltid bekräftelse på mottagen ansökan när vi fått in en ansökan. Har man skickat in en ansökan och inte fått något mail på en vecka eller två, så kan det vara bra att maila/ringa och bara se så att ens mail inte bouncat tillbaka mailet från oss. Min chef är nu tillbaka från sin semester och vi jobbar oss sakta men säkert igenom alla ansökningar som kommit in när han var borta. Jag utgår från att alla kompletta ansökningar där betalningen kommit och allt är i ordning kommer få besked denna vecka. Som nämnt tidigare börjar det dra ihop sig för er som inte har sökt och vill åka i år. Jag har ingen exakt siffra men tror att det ligger runt 80 st kvar just nu i working holiday-kategorin. Det låter rätt mycket men vissa dagar kan det trilla in tio ansökningar från Sverige, så de går åt snabbare än man tror. Alltså - börja [b]nu[/b] om ni vill åka i år! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Information om arbetstillstånd i Kanada - läs!
Tillbaka
Topp