Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Införskaffa Allmountain skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1056723" data-attributes="member: 83225"><p>Med en sådan budget låter det som att begagnat är enda lösningen. Köper du lite billigare begagnat är också sannolikheten stor att du kan kränga iväg dem och köpa nåt annat i takt med att du upptäcker vad du gillar och inte. </p><p></p><p>Det lär inte vara några problem att få tag i vettiga skidor och bindningar för 3000 tillsammans men bra pjäxor för 2 vetefasen hur du ska lyckas med. Mina senaste två par har jag lyckats hitta för 2500 tror jag, när det varit tokrea, men då måste man ju verkligen veta vad man behöver av ett par pjäxor och vilka man ska ha för att ett sådant kap ska vara möjligt utan att riskera att bli fel. Vill du köpa pjäxor billigt är iaf mitt tips att besöka Åre veckan innan påsk typ. Åre Skidsport brukar ha bra rea och grym service iom att de verkligen hjälper dig att få ordning på pjäxorna oavsett rea. Kan sägas att jag köpte mina förra där och antagligen modifierade dem för minst 1500 (om man skulle behövt betala för modifieringarna)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1056723, member: 83225"] Med en sådan budget låter det som att begagnat är enda lösningen. Köper du lite billigare begagnat är också sannolikheten stor att du kan kränga iväg dem och köpa nåt annat i takt med att du upptäcker vad du gillar och inte. Det lär inte vara några problem att få tag i vettiga skidor och bindningar för 3000 tillsammans men bra pjäxor för 2 vetefasen hur du ska lyckas med. Mina senaste två par har jag lyckats hitta för 2500 tror jag, när det varit tokrea, men då måste man ju verkligen veta vad man behöver av ett par pjäxor och vilka man ska ha för att ett sådant kap ska vara möjligt utan att riskera att bli fel. Vill du köpa pjäxor billigt är iaf mitt tips att besöka Åre veckan innan påsk typ. Åre Skidsport brukar ha bra rea och grym service iom att de verkligen hjälper dig att få ordning på pjäxorna oavsett rea. Kan sägas att jag köpte mina förra där och antagligen modifierade dem för minst 1500 (om man skulle behövt betala för modifieringarna) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Införskaffa Allmountain skidor
Tillbaka
Topp