Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Införskaffning av ny snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kat16648" data-source="post: 931612" data-attributes="member: 130467"><p>ca 1.5år sedan jag åkte snöplanka, och behöver en ny bräda som pallar min nuvarande vikt.</p><p>Syftet med den är för att leka. Rails/curbs/feting hopp, osv.</p><p></p><p>Nu kan jag inte längre ett skit om speccs på brädor etc, då den jag har är köpt för minst 4år sedan.</p><p></p><p>Men jag tror inte på att det finns någon duglig bräda för under 3k, vilket jag gärna skulle ha budgeten på.</p><p>Men kan sträcka mig till 4k.</p><p></p><p>Min storlek på boots är 11 eller 12.</p><p>Minns jag rätt har det en lite större betydelse, så att tårna inte är och gräver i snön vid skarpa svängar.</p><p>Har jag fel, så är det förmodligen bättre att jag ger mer info än för lite.</p><p></p><p></p><p>Lite fakta.</p><p></p><p>Budget 4000:-</p><p></p><p>Längd 185cm</p><p></p><p>Vikt 100kg</p><p></p><p>Boots storlek 11 -12</p><p></p><p>Önskad Maxlängd på brädan 154cm</p><p></p><p>Ger blanka fan i om brädan är avföringsbrun, bara den fyller sin funktion.</p><p></p><p>Är ytterst tacksam för all hjälp ni kan bidra med!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kat16648, post: 931612, member: 130467"] ca 1.5år sedan jag åkte snöplanka, och behöver en ny bräda som pallar min nuvarande vikt. Syftet med den är för att leka. Rails/curbs/feting hopp, osv. Nu kan jag inte längre ett skit om speccs på brädor etc, då den jag har är köpt för minst 4år sedan. Men jag tror inte på att det finns någon duglig bräda för under 3k, vilket jag gärna skulle ha budgeten på. Men kan sträcka mig till 4k. Min storlek på boots är 11 eller 12. Minns jag rätt har det en lite större betydelse, så att tårna inte är och gräver i snön vid skarpa svängar. Har jag fel, så är det förmodligen bättre att jag ger mer info än för lite. Lite fakta. Budget 4000:- Längd 185cm Vikt 100kg Boots storlek 11 -12 Önskad Maxlängd på brädan 154cm Ger blanka fan i om brädan är avföringsbrun, bara den fyller sin funktion. Är ytterst tacksam för all hjälp ni kan bidra med! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Införskaffning av ny snowboard.
Tillbaka
Topp