Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Införskaffning av ny snowboard.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="combatspenat" data-source="post: 931653" data-attributes="member: 49992"><p>Frankenfont brädan är för smal. 24.8 cm kommer bli för mycket som sticker ut utan för brädan och du kommer få toe/heel-drag. </p><p></p><p>Tror nästan att Webdot är i smalaste laget med 25.7 också, kan ju låta löjligt att men ett par millimeter på brädden gör mycket... Jag tror inte heller att den klarar din vikt.</p><p></p><p></p><p>Det bästa alternativet för dig om du nu verkligen vill ha en så pass kort bräda som ändå klarar din vikt är Burton Nug, men jag tror inte den heller håller för 100 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="combatspenat, post: 931653, member: 49992"] Frankenfont brädan är för smal. 24.8 cm kommer bli för mycket som sticker ut utan för brädan och du kommer få toe/heel-drag. Tror nästan att Webdot är i smalaste laget med 25.7 också, kan ju låta löjligt att men ett par millimeter på brädden gör mycket... Jag tror inte heller att den klarar din vikt. Det bästa alternativet för dig om du nu verkligen vill ha en så pass kort bräda som ändå klarar din vikt är Burton Nug, men jag tror inte den heller håller för 100 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Införskaffning av ny snowboard.
Tillbaka
Topp