Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Inga Jävla Hjälmar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin_AAkerman" data-source="post: 35784" data-attributes="member: 10917"><p>Bröder förena eder!</p><p></p><p>I kampen mot de som diskriminerar oss med knäpp huvudform!</p><p></p><p>Har förgäves letat efter helmetfittare, men utan resultat så jag har helt enkelt kört min Scott i Moderns varmluftsugn. Knappt 100 grader och tvingar på härsan och tvärsan. Blev lite bättre, men behöver nog försöka igen. Samtidigt känns det ju sådär att stoppa in en hjälm för 1500 lax strax efter det att man bakat bullar.....</p><p></p><p>Kontakt med hjälmbolag känns ju inte som en dum idé. Kan man formgjuta pjäxor så borde man väl kunna göra samma för hjälmar....</p><p></p><p>Protec ska dock testas.....</p><p></p><p>/Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin_AAkerman, post: 35784, member: 10917"] Bröder förena eder! I kampen mot de som diskriminerar oss med knäpp huvudform! Har förgäves letat efter helmetfittare, men utan resultat så jag har helt enkelt kört min Scott i Moderns varmluftsugn. Knappt 100 grader och tvingar på härsan och tvärsan. Blev lite bättre, men behöver nog försöka igen. Samtidigt känns det ju sådär att stoppa in en hjälm för 1500 lax strax efter det att man bakat bullar..... Kontakt med hjälmbolag känns ju inte som en dum idé. Kan man formgjuta pjäxor så borde man väl kunna göra samma för hjälmar.... Protec ska dock testas..... /Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Inga Jävla Hjälmar...
Tillbaka
Topp