Inge Jibb i Chamonix??

Ekanboyz

Ny medlem
Inge Jibb i Chamonix??
Har jag förstått allt rätt om det inte finns någon funpark/byggda hopp i Chamonix?! Ok att det är kul att köra freeride men jag vill ju kunna jibba lite också!

Inge Jibb i Chamonix??
ja i såfall har jag en sak som jag tycker du inte ska göra:

åka till chamonix!

Inge Jibb i Chamonix??
Näh, jag tyckar ochså det där är rätt jobbigt - särskilt när man tänkar på att det inte finns nåra andre ställen i alpene med både bra friåkning och bra park i närheten. Att fundera på att åka nån annastans än Chamonix är ju inte ens att tänka på; det är ju for att det är bäst att alla svenskar verkar samlas där oxå. Nä, vil man ha bra friåkning OCH bra park är det nog bare Åre som funkar. Sen kommer ju Jon Olsson därifrån oxå; det säger väl en del.

Inge Jibb i Chamonix??
Jon Olsson e iofs från Mora...men skit samma.
Jag ska också åka till Chamonix den här sesongen och har hört att de finns stor möjligheter att bygga/hoppa på andras hopp i, och utanför pisten. Jag tycker själv att det är ganska skönt o landa på lite mjukare underlag.

Inge Jibb i Chamonix??
Säger bara Florian i Flegere, sent mars-april. Fan fler hopp där än vilken park som helst i världen. Dessutom är det varmt och skönt´:)

Inge Jibb i Chamonix??
Jo det med. Alltid lika kul när det står 30 puderkåta svenskar i kön och väntar på att Col Cornu liften ska öppna och dvärgen och hans posse kommer, då jävlar är det inte långt ifrån vev altså...

Tillbaka
Topp