Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ingen att sässonga med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P3lle" data-source="post: 129229" data-attributes="member: 52482"><p>Hey, Jag undrar om det är någon som inte har någon att åka ner med eller bo med ?</p><p></p><p>jag å en kompis hade tyckt det va kul om man kunde dra ner några stycken i ett gäng och fixa boende och jobb tillsammans.. </p><p></p><p>Vi ska ner till St Anton eller Bad Gastein, alla är välkommna att höra av sig. vi kommer antagligen att utgå från Malmö eller Köpenhamn. </p><p></p><p>Vill du åka ner med oss eller bo med oss där nere så Tveka inte att höra av dig !</p><p></p><p>Msn / Mail : Pelleljungwall@hotmail.com</p><p></p><p>vi hörs..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P3lle, post: 129229, member: 52482"] Hey, Jag undrar om det är någon som inte har någon att åka ner med eller bo med ? jag å en kompis hade tyckt det va kul om man kunde dra ner några stycken i ett gäng och fixa boende och jobb tillsammans.. Vi ska ner till St Anton eller Bad Gastein, alla är välkommna att höra av sig. vi kommer antagligen att utgå från Malmö eller Köpenhamn. Vill du åka ner med oss eller bo med oss där nere så Tveka inte att höra av dig ! Msn / Mail : Pelleljungwall@hotmail.com vi hörs.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ingen att sässonga med?
Tillbaka
Topp