Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ingen känsel i tån? HJÄLP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarnebring" data-source="post: 1052047" data-attributes="member: 131147"><p>Rymliga är ju lite individuellt, men en pjäxa ska ju sitta tight när den är inåkt och ospänd. Många köper för stora pjäxor för att det känns bra i affären (vanligtvis stor sportkedja). Men den ska ju inte göra ont. På längden ska tån ta i fram när du står rakt, men inte när du flexar fram (trycker knät framåt så att hälen pressas bak i pjäxan). Du kan ha för smal lästbredd... Bästa är att ta med pjäxan till en alpinbutik och be dom kolla din fot och passform. Man kan göra rätt så mycket justeringar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarnebring, post: 1052047, member: 131147"] Rymliga är ju lite individuellt, men en pjäxa ska ju sitta tight när den är inåkt och ospänd. Många köper för stora pjäxor för att det känns bra i affären (vanligtvis stor sportkedja). Men den ska ju inte göra ont. På längden ska tån ta i fram när du står rakt, men inte när du flexar fram (trycker knät framåt så att hälen pressas bak i pjäxan). Du kan ha för smal lästbredd... Bästa är att ta med pjäxan till en alpinbutik och be dom kolla din fot och passform. Man kan göra rätt så mycket justeringar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ingen känsel i tån? HJÄLP
Tillbaka
Topp