Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ingen som bryr sig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1034396" data-attributes="member: 45951"><p>Det hela blir en fråga om vart du äter och dricker. Jag skrev "lokal", om du inte sitter och äter/dricker i en lokal...blir jag lite förvirrad? =)</p><p></p><p>Jag menade inte det hela som en förolämpning, får ursäkta mig om det lät så. Jag menade att jag har aldrig sett tjusningen med tilltaget. I Stockholm ser man ibland människor som sitter ensamma vid ett bord och läser en bok, utan att få till sig något synbart sällskap under kvällen. Eller under timmen/timmarna observationen äger rum. Jag kan ofta inte låta bli att fundera på varför. Personligen sitter jag hellre hemma i stillhet och läser en bok. </p><p></p><p>Håller med om smartphonesanvändadet.</p><p></p><p>Tompan14:</p><p>Intressant att pondera över. Jag vet faktiskt inte. Tycker inte hets på afterskin är varken mer eller mindre nu än för 10 år sedan. Kanske rör det sig om traditioner som inte förts vidare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1034396, member: 45951"] Det hela blir en fråga om vart du äter och dricker. Jag skrev "lokal", om du inte sitter och äter/dricker i en lokal...blir jag lite förvirrad? =) Jag menade inte det hela som en förolämpning, får ursäkta mig om det lät så. Jag menade att jag har aldrig sett tjusningen med tilltaget. I Stockholm ser man ibland människor som sitter ensamma vid ett bord och läser en bok, utan att få till sig något synbart sällskap under kvällen. Eller under timmen/timmarna observationen äger rum. Jag kan ofta inte låta bli att fundera på varför. Personligen sitter jag hellre hemma i stillhet och läser en bok. Håller med om smartphonesanvändadet. Tompan14: Intressant att pondera över. Jag vet faktiskt inte. Tycker inte hets på afterskin är varken mer eller mindre nu än för 10 år sedan. Kanske rör det sig om traditioner som inte förts vidare? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ingen som bryr sig?
Tillbaka
Topp