Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Inköpsställen i new york
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidBaron" data-source="post: 473343" data-attributes="member: 70578"><p>H-T</p><p>Känns verkligen förnedrande att bli kritiserad för sina google-kunskaper när man arbetar som IT-Konsult, men antar att jag kan så mycket att jag aldrig behöver använda google.</p><p></p><p>Skämt och sido. Hittade inga skishoppar på Manhattan när jag kollade, bara scandinavian ski shop som dessvärre är nerlagd, Princton som var med i din sökning ska jag definitivt kolla idag. Tack så länge.</p><p>De andra butikerna ligger dessvärre på avstånd nog från manhattan för att göra dem till endags utflyter ( sånär som på minisplitshop i queens)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidBaron, post: 473343, member: 70578"] H-T Känns verkligen förnedrande att bli kritiserad för sina google-kunskaper när man arbetar som IT-Konsult, men antar att jag kan så mycket att jag aldrig behöver använda google. Skämt och sido. Hittade inga skishoppar på Manhattan när jag kollade, bara scandinavian ski shop som dessvärre är nerlagd, Princton som var med i din sökning ska jag definitivt kolla idag. Tack så länge. De andra butikerna ligger dessvärre på avstånd nog från manhattan för att göra dem till endags utflyter ( sånär som på minisplitshop i queens) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Inköpsställen i new york
Tillbaka
Topp