Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Inköpsställen i new york
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidBaron" data-source="post: 475665" data-attributes="member: 70578"><p>Jag kom till Paragon Sports av en händelse när frugan skulle handla löpardojjor. Dom var hyfsat välsorterade, där fans transor, hudar, handskar med mera. Jag köpte ett par black diamond hudar som verkade riktigt bra, fick dem för 170 USD, så var kanske inte billigaste modellen på marknaden men såg vättig ut som fan så körde på den.</p><p></p><p>Handskarna var skit (på mina händer), transorna dom hade var ganska dyra, fans två modeller. den billigaste runt 380 dollar, lite mer än jag tänkt lägga då jag bara åker 2-3 gånger om året och är mest mån om att bli hittad.</p><p></p><p>hittade inga sonder där, tog mig 5 minuter att förklara vad en transceiver var förnågonting, när det slog rätt för honom svarade han " aaaaah, you men an avalange beeper" hmm.</p><p>han fattade aldrig vad sond var och vad den var tillför så gav upp och frågade var kallingarna fanns låg och gick där ifrån.</p><p></p><p>Slutade med ett par hudar iaf, mycket bra affär för övrigt, mångsidig som attan och mycket brett sport sortiment med rätt mycket skidor, både racingskidor, och bredlagg mellan $400-1000 mantran kostade strax över $800 vilket jag tyckte lät billigt, vet inte vad dem kostar i butik iof.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidBaron, post: 475665, member: 70578"] Jag kom till Paragon Sports av en händelse när frugan skulle handla löpardojjor. Dom var hyfsat välsorterade, där fans transor, hudar, handskar med mera. Jag köpte ett par black diamond hudar som verkade riktigt bra, fick dem för 170 USD, så var kanske inte billigaste modellen på marknaden men såg vättig ut som fan så körde på den. Handskarna var skit (på mina händer), transorna dom hade var ganska dyra, fans två modeller. den billigaste runt 380 dollar, lite mer än jag tänkt lägga då jag bara åker 2-3 gånger om året och är mest mån om att bli hittad. hittade inga sonder där, tog mig 5 minuter att förklara vad en transceiver var förnågonting, när det slog rätt för honom svarade han " aaaaah, you men an avalange beeper" hmm. han fattade aldrig vad sond var och vad den var tillför så gav upp och frågade var kallingarna fanns låg och gick där ifrån. Slutade med ett par hudar iaf, mycket bra affär för övrigt, mångsidig som attan och mycket brett sport sortiment med rätt mycket skidor, både racingskidor, och bredlagg mellan $400-1000 mantran kostade strax över $800 vilket jag tyckte lät billigt, vet inte vad dem kostar i butik iof. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Inköpsställen i new york
Tillbaka
Topp