Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Inlägg från blockerade medlemmar visas.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 944625" data-attributes="member: 74439"><p>Är det bara jag som tvingas läsa inlägg från blockerade medlemmar?</p><p>Problemet uppstod för närmre två månader sedan efter att Johan fixat problemet med att blockerade medlemmars inlägg räknades med i antal svar, vilket ledde till att man med jämna mellanrum hamnade på en tom sida när man klickade på "gå till första olästa inlägg".</p><p>Nu visas istället ett inlägg med rubriken "Inlägg från blockerad medlem NN. Visa" För mig visas dock inläggen automatiskt, det enda som händer om jag trycker på "visa" är att den rubriken försvinner, inlägget fortsätter att visas som om medlemmen inte vore blockerad alls oavsett vad jag gör. Är det någon mer än jag som upplever detta problem? Jag påtalade det här för Johan redan då, men nu har det gått halvannan månad sedan jag hörde något från honom, och han svarar inte på påminnelser heller...</p><p>Är det bara jag som drabbats av det här?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 944625, member: 74439"] Är det bara jag som tvingas läsa inlägg från blockerade medlemmar? Problemet uppstod för närmre två månader sedan efter att Johan fixat problemet med att blockerade medlemmars inlägg räknades med i antal svar, vilket ledde till att man med jämna mellanrum hamnade på en tom sida när man klickade på "gå till första olästa inlägg". Nu visas istället ett inlägg med rubriken "Inlägg från blockerad medlem NN. Visa" För mig visas dock inläggen automatiskt, det enda som händer om jag trycker på "visa" är att den rubriken försvinner, inlägget fortsätter att visas som om medlemmen inte vore blockerad alls oavsett vad jag gör. Är det någon mer än jag som upplever detta problem? Jag påtalade det här för Johan redan då, men nu har det gått halvannan månad sedan jag hörde något från honom, och han svarar inte på påminnelser heller... Är det bara jag som drabbats av det här? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Inlägg från blockerade medlemmar visas.
Tillbaka
Topp