Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Inlinesåkare i Göteborg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lunke" data-source="post: 886592" data-attributes="member: 117333"><p>Tja!</p><p></p><p>Just börjat med att åka inlines igen efter sisådär 7 års uppehåll och nu när jag äntligen fått tummen ur och köpt ett par inlines insåg jag att jag fan är ensam med att åka. Area 51 var ju stället där jag brukade åka förr, men nu är det ju enbart för skate.. Vart hänger man nu? Finns det några åkare i Göteborg där ute? Är det bara action-park som gäller? Finns det några i 20+ åldern som åker? </p><p></p><p>Fill me in! Det var alldeles för längesen sist!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lunke, post: 886592, member: 117333"] Tja! Just börjat med att åka inlines igen efter sisådär 7 års uppehåll och nu när jag äntligen fått tummen ur och köpt ett par inlines insåg jag att jag fan är ensam med att åka. Area 51 var ju stället där jag brukade åka förr, men nu är det ju enbart för skate.. Vart hänger man nu? Finns det några åkare i Göteborg där ute? Är det bara action-park som gäller? Finns det några i 20+ åldern som åker? Fill me in! Det var alldeles för längesen sist! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Inlinesåkare i Göteborg?
Tillbaka
Topp