Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Benka" data-source="post: 10948" data-attributes="member: 13860"><p>Nu är det ju lite svårt att just kommentera en innelista då denna speglar upphovsmakarens syn på det hela. </p><p>Men jag skulle vilja påstå att det har smygit in sig två fel på denna lista över inne och ute saker. </p><p>Innelistan har ju fel i punkt 9: så vitt jag har hajat lägget går det inte att bumma i Åre. Det skulle ju vara ett hån emot den allmäna världsbilden och på så sätt kullkasta bäde de kristnas och islamska sätten att se på att männskligheten är den , av gud tilldelade, intelligenta varelsen på jorden.</p><p></p><p>I punkt 2 på utelistan.</p><p>Hur kan denna oövervinnliga uppfinning hamna på någon utelista?</p><p>Det är ju i och för sig vida känt att det inte är snyggt med silvertejp utanpå kläderna. Men hur skulle vi som inte är en del av den ekonomiske överheten kunna överleva i denna euforiska värld av prylar om vi inte kan fixa prylarna?</p><p></p><p>´Övertygad om att chamonix inte bara ska brännas utan även avlägsnas ifrån planeten!</p><p></p><p>MVH Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Benka, post: 10948, member: 13860"] Nu är det ju lite svårt att just kommentera en innelista då denna speglar upphovsmakarens syn på det hela. Men jag skulle vilja påstå att det har smygit in sig två fel på denna lista över inne och ute saker. Innelistan har ju fel i punkt 9: så vitt jag har hajat lägget går det inte att bumma i Åre. Det skulle ju vara ett hån emot den allmäna världsbilden och på så sätt kullkasta bäde de kristnas och islamska sätten att se på att männskligheten är den , av gud tilldelade, intelligenta varelsen på jorden. I punkt 2 på utelistan. Hur kan denna oövervinnliga uppfinning hamna på någon utelista? Det är ju i och för sig vida känt att det inte är snyggt med silvertejp utanpå kläderna. Men hur skulle vi som inte är en del av den ekonomiske överheten kunna överleva i denna euforiska värld av prylar om vi inte kan fixa prylarna? ´Övertygad om att chamonix inte bara ska brännas utan även avlägsnas ifrån planeten! MVH Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan 2
Tillbaka
Topp