Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan Iii
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 14603" data-attributes="member: 15094"><p>Ja du Doktor Snö (hur fick du den titeln????). Vi får väl se hur många av er vi ser men om jag ska vara ärlig(vilket min mor alltid lärt mig att vara) så kunde jag inte bry mig mindre. Ni gör ju naturligtvis som ni vill. </p><p></p><p>Jag är förövrigt smurf men har aldrig smurfat en smurf(kanske två men aldrig en...). Jag föredrar dock flickebarn o det var därför jag undrade varför man skulle vantrivas på Dippan. Det är ju ändå så att det vistas en del hönchen på lokalen lr är det så att det i själva verket är utklädda smurfar???? Hemska tanke(inget ont menat...)! Man får kanske ta o känna efter både en, två o tre ggr. Är det nån som har en bättre lokal här i "sur-Åre" så tar jag mer än gärna emot förslag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 14603, member: 15094"] Ja du Doktor Snö (hur fick du den titeln????). Vi får väl se hur många av er vi ser men om jag ska vara ärlig(vilket min mor alltid lärt mig att vara) så kunde jag inte bry mig mindre. Ni gör ju naturligtvis som ni vill. Jag är förövrigt smurf men har aldrig smurfat en smurf(kanske två men aldrig en...). Jag föredrar dock flickebarn o det var därför jag undrade varför man skulle vantrivas på Dippan. Det är ju ändå så att det vistas en del hönchen på lokalen lr är det så att det i själva verket är utklädda smurfar???? Hemska tanke(inget ont menat...)! Man får kanske ta o känna efter både en, två o tre ggr. Är det nån som har en bättre lokal här i "sur-Åre" så tar jag mer än gärna emot förslag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan Iii
Tillbaka
Topp