Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan Iii
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smbif" data-source="post: 14608" data-attributes="member: 12591"><p>Så sitter man här då ! Fått skit för att ha</p><p>frågat en fråga som man inte visste ngt</p><p>om...Bara för att andra besitter denna kunskap</p><p>blir man skit kastad...Mycket dåligt...</p><p></p><p>Min verklighet är inte Eran/din verklighet.</p><p></p><p>Jag besitter sjävklart viss information som inte</p><p>andra besitter och tvärtom men att få skit</p><p>offentligt för att ha ställt en fråga som för</p><p>mig var ett bekymmer men som jag nu fått svar på</p><p>genom Salomon, SEB och Spyder och även fått den</p><p>sponsoring jag ville ha och behövde för att</p><p>klara mina nästkommande säsonger...</p><p></p><p>Ja just de. *****Sponsoring,hur får man de*****</p><p></p><p>Svaren jag fick var spydiga ibland.Killar som</p><p>trodde de var mer än ngn annan och vissa till</p><p>och med utomjordlig överlägsna...Allt då inom en</p><p>liten del av livet skidor...</p><p></p><p>Otroligt kul att kunna skriva detta och</p><p>verkligen veta att man inte fick ngn hjälp på</p><p>sidan som anses vara skidåkarnas mecka och där</p><p>all info finns att tillgå. Nu vill jag inte</p><p>hacka ner på sidan men mer på de som är</p><p>medlemmar då,,,inte heller där vill jag hacka</p><p>ner på alla utan mest de som tror sig ha det</p><p>rätta svaret på allt...</p><p></p><p>Det finns fortfarande folk som älskar skidåkning</p><p>och som fortfarande för vissa kommer komma med</p><p>konstiga frågor,,,men man ställer ingen fråga</p><p>bara för att det är kul att se en reaktion utan</p><p>för att man är omedvetande om svaret...</p><p></p><p>Hoppas de som skall ta åt sig gör det och</p><p>skärper till sig</p><p></p><p>Jag mottager gärna reaktioner</p><p></p><p>MVH Robban</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smbif, post: 14608, member: 12591"] Så sitter man här då ! Fått skit för att ha frågat en fråga som man inte visste ngt om...Bara för att andra besitter denna kunskap blir man skit kastad...Mycket dåligt... Min verklighet är inte Eran/din verklighet. Jag besitter sjävklart viss information som inte andra besitter och tvärtom men att få skit offentligt för att ha ställt en fråga som för mig var ett bekymmer men som jag nu fått svar på genom Salomon, SEB och Spyder och även fått den sponsoring jag ville ha och behövde för att klara mina nästkommande säsonger... Ja just de. *****Sponsoring,hur får man de***** Svaren jag fick var spydiga ibland.Killar som trodde de var mer än ngn annan och vissa till och med utomjordlig överlägsna...Allt då inom en liten del av livet skidor... Otroligt kul att kunna skriva detta och verkligen veta att man inte fick ngn hjälp på sidan som anses vara skidåkarnas mecka och där all info finns att tillgå. Nu vill jag inte hacka ner på sidan men mer på de som är medlemmar då,,,inte heller där vill jag hacka ner på alla utan mest de som tror sig ha det rätta svaret på allt... Det finns fortfarande folk som älskar skidåkning och som fortfarande för vissa kommer komma med konstiga frågor,,,men man ställer ingen fråga bara för att det är kul att se en reaktion utan för att man är omedvetande om svaret... Hoppas de som skall ta åt sig gör det och skärper till sig Jag mottager gärna reaktioner MVH Robban [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan Iii
Tillbaka
Topp