Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan V
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 59315" data-attributes="member: 13390"><p>Självfintning är en underskattad sysselsättning när regnet faller. Som nu. Annars också för den delen. Huruvida jag brukar ägna mig åt detta är en sällan ställd fråga, som dessutom hittills lämnats obesvarad. Har väl för avsikt att fortsätta låta det vara så.</p><p></p><p>Din länkuppräkning är lätt överflödig Mes, speciellt om den var riktad till mig. Jag läste naturligtvis igenom forna listningar i samband med publicerandet av den femte i ordningen. Nyckeln till vishet är att se flödet, inte punkten. Det var jag, inte Maxwell, som sa det.</p><p></p><p>Noterar att mitt ursprungliga spörsmål lämnats för vinden. Ok, det kan väl accepteras. Men medge Mes, att nog måste Innelistan som företeelse med lätthet platsa hos sig själv... Man kan ju argumentera mot det och säga att den återkommer lite för sällan för att hålla sin plats, men det håller lika dåligt som Extremlim. Det finns ingen lista att förpassas från så länge det inte kommer nån ny. </p><p></p><p>I morgon står jag på snö. Ute, som nån grizzlyimiterande brädåkare så fyndigt uttryckte det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 59315, member: 13390"] Självfintning är en underskattad sysselsättning när regnet faller. Som nu. Annars också för den delen. Huruvida jag brukar ägna mig åt detta är en sällan ställd fråga, som dessutom hittills lämnats obesvarad. Har väl för avsikt att fortsätta låta det vara så. Din länkuppräkning är lätt överflödig Mes, speciellt om den var riktad till mig. Jag läste naturligtvis igenom forna listningar i samband med publicerandet av den femte i ordningen. Nyckeln till vishet är att se flödet, inte punkten. Det var jag, inte Maxwell, som sa det. Noterar att mitt ursprungliga spörsmål lämnats för vinden. Ok, det kan väl accepteras. Men medge Mes, att nog måste Innelistan som företeelse med lätthet platsa hos sig själv... Man kan ju argumentera mot det och säga att den återkommer lite för sällan för att hålla sin plats, men det håller lika dåligt som Extremlim. Det finns ingen lista att förpassas från så länge det inte kommer nån ny. I morgon står jag på snö. Ute, som nån grizzlyimiterande brädåkare så fyndigt uttryckte det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan V
Tillbaka
Topp