Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 10309" data-attributes="member: 14483"><p>Fredrik Virtanen, den mjukryggade mesproppen vid Aftonbladet, kan. Då kan jag också.</p><p></p><p>INNE</p><p>1: Brudar som kan klämma lagg! Vem trånar inte efter tjejer som dominerar på berget och rockar på puben. </p><p></p><p>2: Alperna. På stark frammarsch bland bummare efter att dollarna stigit och gjort det dyrt även i the Rockies. </p><p></p><p>3: Breda långa skidor. Jag kommer ihåg när man blev hånad för att man åkte ett par Fatties. Kommer att slå hårt även i en ishåla som Åre.</p><p></p><p>4: Jobba när man gör en säsong. Det verkar vara som om det är otroligt viktigt att jobba samtidigt som man spendera några månader i alperna.</p><p></p><p>5: Hjälm. Var och varannan mjukryggad vill-vara-brantåkare har idag hjälm, ryggskydd och andra förstärkningar på kroppen. Åker man verkligen så otroligt hårt nuförtiden?</p><p></p><p>6:Sticka. Även den hårdaste brantåkande gladiatorn stickar sina egna mössor. </p><p></p><p>7: Materialfrågor. Upphör aldrig att förvåna mig över hur mycket det diskuteras över skidor, ryggsäckar, stavar och dylikt. </p><p></p><p>8: Sponsorer. Vid varje intervju av någon framstående brantåkare framkommer det vilka sponsorer som står bakom. Tänk om F-1 förarna var tvungna att räkna upp alla sina sponsorer. </p><p></p><p>9: Powder Magazine. Behöver ej motivera.</p><p></p><p>10: Långa, men ej nödvändigtvis välformulerade inlägg på forumet.</p><p></p><p>UTE</p><p>1: Snowboard. Har övertagit åka-till-Åre-över-sportlovsveckan-stämpen. Finns det kvar några duktiga svenska snowboardåkare?</p><p></p><p>2: Svänga. Finns inte en brantåkare av rang som svänger längre. </p><p></p><p>3: 10 bummare på 12 kvadratmeter. Nu jobbar och sliter alla under dagarna för att ha råd med att bo själv i en fin lya mitt i byn. Nätterna spenderas i sängen!</p><p></p><p>4: Åka Skidor. Har grabbarna helt somnat på redaktionen! Inte ett nytt/annorlunda reportage sen mitten av nittiotalet. Kommer nog trots allt att fortsättningsvis vara den dominerande tidningen i Sverige.</p><p></p><p>5: Krabban. Lägger man själv upp bollen för en riktig straffspark får man nog skylla sig själv. Att kritisera forumet för att de gör narr av ditt inlägg är ju pricken över i:et. </p><p></p><p>BUBBLARE</p><p>Monoski: Har varit het under lågt tid, men hur är dess framtid?</p><p></p><p>JCM: Grymma inlägg på forumet. Leder ligan av långa, roliga, intetsägande inlägg. Okrönte Kungen av skitsnackarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 10309, member: 14483"] Fredrik Virtanen, den mjukryggade mesproppen vid Aftonbladet, kan. Då kan jag också. INNE 1: Brudar som kan klämma lagg! Vem trånar inte efter tjejer som dominerar på berget och rockar på puben. 2: Alperna. På stark frammarsch bland bummare efter att dollarna stigit och gjort det dyrt även i the Rockies. 3: Breda långa skidor. Jag kommer ihåg när man blev hånad för att man åkte ett par Fatties. Kommer att slå hårt även i en ishåla som Åre. 4: Jobba när man gör en säsong. Det verkar vara som om det är otroligt viktigt att jobba samtidigt som man spendera några månader i alperna. 5: Hjälm. Var och varannan mjukryggad vill-vara-brantåkare har idag hjälm, ryggskydd och andra förstärkningar på kroppen. Åker man verkligen så otroligt hårt nuförtiden? 6:Sticka. Även den hårdaste brantåkande gladiatorn stickar sina egna mössor. 7: Materialfrågor. Upphör aldrig att förvåna mig över hur mycket det diskuteras över skidor, ryggsäckar, stavar och dylikt. 8: Sponsorer. Vid varje intervju av någon framstående brantåkare framkommer det vilka sponsorer som står bakom. Tänk om F-1 förarna var tvungna att räkna upp alla sina sponsorer. 9: Powder Magazine. Behöver ej motivera. 10: Långa, men ej nödvändigtvis välformulerade inlägg på forumet. UTE 1: Snowboard. Har övertagit åka-till-Åre-över-sportlovsveckan-stämpen. Finns det kvar några duktiga svenska snowboardåkare? 2: Svänga. Finns inte en brantåkare av rang som svänger längre. 3: 10 bummare på 12 kvadratmeter. Nu jobbar och sliter alla under dagarna för att ha råd med att bo själv i en fin lya mitt i byn. Nätterna spenderas i sängen! 4: Åka Skidor. Har grabbarna helt somnat på redaktionen! Inte ett nytt/annorlunda reportage sen mitten av nittiotalet. Kommer nog trots allt att fortsättningsvis vara den dominerande tidningen i Sverige. 5: Krabban. Lägger man själv upp bollen för en riktig straffspark får man nog skylla sig själv. Att kritisera forumet för att de gör narr av ditt inlägg är ju pricken över i:et. BUBBLARE Monoski: Har varit het under lågt tid, men hur är dess framtid? JCM: Grymma inlägg på forumet. Leder ligan av långa, roliga, intetsägande inlägg. Okrönte Kungen av skitsnackarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan
Tillbaka
Topp