Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 10318" data-attributes="member: 14483"><p>Okej!</p><p>Listan är min egen tolkning och då den ej sågas vid fotknölarna så verkar den anonyma majoriteten hålla med. Att jag skulle komma så lindrigt undan trodde jag aldrig!</p><p></p><p>Hjälmivern bland åkare, vet ej hur hård man skall vara för att bära hjälm eller andra skydd. Drar till med en jämförelse. </p><p>Vad är likheten mellan: professionella Bullraiders, proffsboxare, Paul Newman i slap-shot och ”mujahedin-soldater” i Afghanistan. = Bär icke hjälm.</p><p></p><p>Vad är likheten mellan: ryttaren vid hästhoppning, gladiatorerna, gubben som du cyklar om till jobbet/plugget och USMC. </p><p>= Bär hjälm.</p><p></p><p>Vem som är "hårdast" låter jag vara upp till dig att bestämma jag vet bara att det är riktigt INNE att bära hjälm.</p><p></p><p>Står fast vid att Snowboard skall placeras på utelistan. Men alla hängivna snowboardåkare skall inte misströsta. Likväl som hockeyfrillan kan ni med hjälp från det rätta gängen bli placerade i den fina innekretsen. Att ni är här för att stanna det vet vi, återigen se på hockeyfrillan den överlevde i några små byar på glesbygden för att efter ett årtionde åter pryda grabbarna på Sture…..</p><p></p><p>Återkommer/ Mes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 10318, member: 14483"] Okej! Listan är min egen tolkning och då den ej sågas vid fotknölarna så verkar den anonyma majoriteten hålla med. Att jag skulle komma så lindrigt undan trodde jag aldrig! Hjälmivern bland åkare, vet ej hur hård man skall vara för att bära hjälm eller andra skydd. Drar till med en jämförelse. Vad är likheten mellan: professionella Bullraiders, proffsboxare, Paul Newman i slap-shot och ”mujahedin-soldater” i Afghanistan. = Bär icke hjälm. Vad är likheten mellan: ryttaren vid hästhoppning, gladiatorerna, gubben som du cyklar om till jobbet/plugget och USMC. = Bär hjälm. Vem som är "hårdast" låter jag vara upp till dig att bestämma jag vet bara att det är riktigt INNE att bära hjälm. Står fast vid att Snowboard skall placeras på utelistan. Men alla hängivna snowboardåkare skall inte misströsta. Likväl som hockeyfrillan kan ni med hjälp från det rätta gängen bli placerade i den fina innekretsen. Att ni är här för att stanna det vet vi, återigen se på hockeyfrillan den överlevde i några små byar på glesbygden för att efter ett årtionde åter pryda grabbarna på Sture….. Återkommer/ Mes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Innelistan
Tillbaka
Topp