Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasH86" data-source="post: 623669" data-attributes="member: 101864"><p>Har ett par nya Head Edge+ 10, som sitter rätt bra. Dock har högra fotens innersko börjat glappa fram och tillbaka. Så har den inte känts förut. Är det nåt fel på pjäxan eller är den för löst spänd? Den glappar mindre när jag spänner åt den hårdare men då får jag den klassiska skridskokrampen.</p><p></p><p>Har ni nå tips förutom att gjuta en sula? Vilket jag har avsikt att göra när lönen kommer.</p><p></p><p>Mvh Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasH86, post: 623669, member: 101864"] Har ett par nya Head Edge+ 10, som sitter rätt bra. Dock har högra fotens innersko börjat glappa fram och tillbaka. Så har den inte känts förut. Är det nåt fel på pjäxan eller är den för löst spänd? Den glappar mindre när jag spänner åt den hårdare men då får jag den klassiska skridskokrampen. Har ni nå tips förutom att gjuta en sula? Vilket jag har avsikt att göra när lönen kommer. Mvh Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Tillbaka
Topp