Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 623673" data-attributes="member: 53337"><p>kan ju vara så att skon blir uttöjd för att du åkt mycket i dem? alla pjäxor blir större med tiden eftersom att du pressar ut vadderingen i innerskon så de känns lösare med tiden. därför kan man rådas att köpa lite för små pjäxor så att de sedan trycks ut och sitter bra när de blivit uttöjda!</p><p></p><p>om det inte är så som jag skrev så kan det ju bero på att din fot inte helt sitter bra i pjäxan? då kan du gå till en bootfitter som lägger i extra vaddering på utsidan av innerskon och på så vis kan "Thighta" till pjäxan. självklart kostar det en slant att få det fixat.</p><p></p><p>hoppas det löser sig för dig! glid in till en skidbod och be om hjälp, be dem kika på det och sedan se va de kan göra. kostar inget att fråga om råd! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 623673, member: 53337"] kan ju vara så att skon blir uttöjd för att du åkt mycket i dem? alla pjäxor blir större med tiden eftersom att du pressar ut vadderingen i innerskon så de känns lösare med tiden. därför kan man rådas att köpa lite för små pjäxor så att de sedan trycks ut och sitter bra när de blivit uttöjda! om det inte är så som jag skrev så kan det ju bero på att din fot inte helt sitter bra i pjäxan? då kan du gå till en bootfitter som lägger i extra vaddering på utsidan av innerskon och på så vis kan "Thighta" till pjäxan. självklart kostar det en slant att få det fixat. hoppas det löser sig för dig! glid in till en skidbod och be om hjälp, be dem kika på det och sedan se va de kan göra. kostar inget att fråga om råd! ;) /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Tillbaka
Topp