Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 623685" data-attributes="member: 40931"><p>Skull också tro att du har för stor pjäxa.</p><p></p><p>Ta med dig dom till en riktigt duktig bootfitter. Var inställd på att du kanske behöver köpa nya pjäxor. (och denna gång ett par som passar)</p><p></p><p>Edit: såg att dina pjäxor var nästan nya.</p><p></p><p>Tycker du ska ta med dig pjäxorna till en duktig bootfitter för att få ett utlåtande. Visar det sig att pjäxorna du köpt är för stora tycker jag du ska gå tillbaka dit du köpte dom och kräva pengarna tillbaka. Nya pjäxor tycker jag inte du ska ta i inlösen om det är så att dom sålt dig för stora pjäxor eftersom dom isf är inkompetenta och kommer bara ge dig ett par nya problempjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 623685, member: 40931"] Skull också tro att du har för stor pjäxa. Ta med dig dom till en riktigt duktig bootfitter. Var inställd på att du kanske behöver köpa nya pjäxor. (och denna gång ett par som passar) Edit: såg att dina pjäxor var nästan nya. Tycker du ska ta med dig pjäxorna till en duktig bootfitter för att få ett utlåtande. Visar det sig att pjäxorna du köpt är för stora tycker jag du ska gå tillbaka dit du köpte dom och kräva pengarna tillbaka. Nya pjäxor tycker jag inte du ska ta i inlösen om det är så att dom sålt dig för stora pjäxor eftersom dom isf är inkompetenta och kommer bara ge dig ett par nya problempjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Tillbaka
Topp