Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasH86" data-source="post: 623731" data-attributes="member: 101864"><p>Det är inte foten som åker omkring, det är innerskon. När jag flexar framåt så rör sig innerskon.Dock så sitter foten sitter tajt i innerskon. Det är bara högra innerskon som rör på sig, den vänstra är det inge problem med, förutom att den är lite tajt över brädden men jag har bara använt pjäxorna 4 h totalt i backen. Provade 8 olika par pjäxor innan jag valde dessa då de satt bäst.</p><p></p><p>Om jag valt en för stor storlek så borde båda fötterna röra sig i innerskon och inte hela skon, eller?</p><p>Dom är köpte på rea så det går inte att lämna tillbaka dom, sen har dom fått ett par dings av ovarsamma skidåkare i liftkön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasH86, post: 623731, member: 101864"] Det är inte foten som åker omkring, det är innerskon. När jag flexar framåt så rör sig innerskon.Dock så sitter foten sitter tajt i innerskon. Det är bara högra innerskon som rör på sig, den vänstra är det inge problem med, förutom att den är lite tajt över brädden men jag har bara använt pjäxorna 4 h totalt i backen. Provade 8 olika par pjäxor innan jag valde dessa då de satt bäst. Om jag valt en för stor storlek så borde båda fötterna röra sig i innerskon och inte hela skon, eller? Dom är köpte på rea så det går inte att lämna tillbaka dom, sen har dom fått ett par dings av ovarsamma skidåkare i liftkön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Tillbaka
Topp