Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 623735" data-attributes="member: 32948"><p>Med all respekt, men vem har avgjort att det är rätt storlek? När folk provar själva, eller köper pjäxor av säljare som egentligen är duktigast på innebandyklubbor brukar det bli en eller två storlekar för mycket. </p><p></p><p>Om ett par pjäxor har rätt storlek, är det så trångt i dem att det inte finns någon utrymme till glapp. </p><p>Rätt storlek kännetecknas att du mosar tårna fullständigt när du hoppar i pjäxorna, och att tårna nätt och jämt kan få plats när du spännt pjäxan. </p><p>Har du rätt storlek och typ av passform behöver du dessutom bara spänna på det första eller andra hacket, pjäxan sitter åt så pass att det räcker för att du ska sitta som i ett skruvstäd. </p><p></p><p>Mitt tips är att gå till en skidbutik och prata med någon som är expert på pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 623735, member: 32948"] Med all respekt, men vem har avgjort att det är rätt storlek? När folk provar själva, eller köper pjäxor av säljare som egentligen är duktigast på innebandyklubbor brukar det bli en eller två storlekar för mycket. Om ett par pjäxor har rätt storlek, är det så trångt i dem att det inte finns någon utrymme till glapp. Rätt storlek kännetecknas att du mosar tårna fullständigt när du hoppar i pjäxorna, och att tårna nätt och jämt kan få plats när du spännt pjäxan. Har du rätt storlek och typ av passform behöver du dessutom bara spänna på det första eller andra hacket, pjäxan sitter åt så pass att det räcker för att du ska sitta som i ett skruvstäd. Mitt tips är att gå till en skidbutik och prata med någon som är expert på pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Tillbaka
Topp