Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 623738" data-attributes="member: 33313"><p>Andreas, båda fötterna behöver nödvändigtvis inte röra sig. Det vore väldigt konstigt om dina fötter är precis lika stora!</p><p></p><p></p><p>Det där behöver nödvändigtvis inte va sant. Visst, det är ju en typisk race-fit men om tårna gör ont när man hoppar, är man nog rätt glad om man har ett par större - såvida man sitter fast i resten av foten. Kolla här;</p><p><a href="http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=187949" target="_blank">http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=187949</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 623738, member: 33313"] Andreas, båda fötterna behöver nödvändigtvis inte röra sig. Det vore väldigt konstigt om dina fötter är precis lika stora! Det där behöver nödvändigtvis inte va sant. Visst, det är ju en typisk race-fit men om tårna gör ont när man hoppar, är man nog rätt glad om man har ett par större - såvida man sitter fast i resten av foten. Kolla här; [URL]http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=187949[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Innerskon har börjat glappa?
Tillbaka
Topp