Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Innställning av bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TenZer" data-source="post: 93813" data-attributes="member: 42877"><p>Har en fråga, jag vet inte var jag ska stå på skidan riktigt ... Jag var nämligen dumm noga att ta bort dem för att de skulle få plats på taket :P </p><p></p><p>Ungefär hur långt framm ska man stå på en 175 cm skida (Salomon Scream 10) om man väger ca 75kg´, åker mest i pisst, kör ganska fort och tar ut svängarna? (Pjäxorna är ca 43 or "vandlig" storlek )</p><p></p><p>Skulle bli mycket tacksam om någon kunde svara, tackar på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TenZer, post: 93813, member: 42877"] Har en fråga, jag vet inte var jag ska stå på skidan riktigt ... Jag var nämligen dumm noga att ta bort dem för att de skulle få plats på taket :P Ungefär hur långt framm ska man stå på en 175 cm skida (Salomon Scream 10) om man väger ca 75kg´, åker mest i pisst, kör ganska fort och tar ut svängarna? (Pjäxorna är ca 43 or "vandlig" storlek ) Skulle bli mycket tacksam om någon kunde svara, tackar på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Innställning av bindningar
Tillbaka
Topp