Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MadebyMe" data-source="post: 502502" data-attributes="member: 89335"><p>Ska jobba på måndag, ska ta reda på vad som gäller. Men den informationen jag fick var att den skulle bli som jag skrev tidigare</p><p></p><p></p><p>Sen så är det så att Isabergs stiftelsen har jag alla pengar, men komunerna runt omkring isaberg ska gå in med pengar, Tror Gnosjö Kommun gå in med 60 Miljoner och Gislaved också. Isaberg är en stiftelse och måste då göra åt pengar som tjänar.</p><p></p><p>Men på måndag ska jag försöka få lite mer information! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MadebyMe, post: 502502, member: 89335"] Ska jobba på måndag, ska ta reda på vad som gäller. Men den informationen jag fick var att den skulle bli som jag skrev tidigare Sen så är det så att Isabergs stiftelsen har jag alla pengar, men komunerna runt omkring isaberg ska gå in med pengar, Tror Gnosjö Kommun gå in med 60 Miljoner och Gislaved också. Isaberg är en stiftelse och måste då göra åt pengar som tjänar. Men på måndag ska jag försöka få lite mer information! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Tillbaka
Topp