Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskarkarlsson" data-source="post: 507306" data-attributes="member: 57986"><p>senaste jag hörde så har de skickat in papper till eu för att få nått bidrag. det jag har hört är att de har räknat med ca 1000 besökare om dagen, året om, villket i mina ögon är en omöjlighet. med tanke på att inomhusbacken i tyskland är påväg att kursa (om den inte redan har gjort det) så kommer definitivt inte isabergs inomhusbacke gå bättre. i tyskland snackar vi 10 milj pers en timmes bilfärd från anläggningen. och vad gällande gnosjö och gislaveds kommuner så går de endast i borgen för bygget, iaf är det den infon jag har fått. snacket går jävligt mycket fram och tillbaka just nu, och jag har inte full koll, men detta är det jag har hört om bygget på jobbet.</p><p></p><p>//Oskar Karlsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskarkarlsson, post: 507306, member: 57986"] senaste jag hörde så har de skickat in papper till eu för att få nått bidrag. det jag har hört är att de har räknat med ca 1000 besökare om dagen, året om, villket i mina ögon är en omöjlighet. med tanke på att inomhusbacken i tyskland är påväg att kursa (om den inte redan har gjort det) så kommer definitivt inte isabergs inomhusbacke gå bättre. i tyskland snackar vi 10 milj pers en timmes bilfärd från anläggningen. och vad gällande gnosjö och gislaveds kommuner så går de endast i borgen för bygget, iaf är det den infon jag har fått. snacket går jävligt mycket fram och tillbaka just nu, och jag har inte full koll, men detta är det jag har hört om bygget på jobbet. //Oskar Karlsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Tillbaka
Topp