Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MadebyMe" data-source="post: 507574" data-attributes="member: 89335"><p>Det det är om 1000 besökare om dagen kan jag nog inte riktigt hålla med om, Det är inget varken Ernie eller Pelle har sagt iaf men inget är omöjligt! ^^, Pratade med Pelle om inomhus backen i fredags efter stängning när vi var ute och pistade. Men alla på isaberg har lite flummade, om man vill ha korrekt info som man kan lita på 100% så ska man nog kontakta Kjell Åke.</p><p></p><p>Stugbyn och Finskaviken är uppbokade hela somrarna av danskar, så du menar att dom inte skulle vilja åka? Om det blir av så kommer nog ännu mer danskar, som planerar att bygga mer stugor också. Jag tror detta kommer funka för Stiftelsen Isabergstoppen!</p><p>Dom ska även göra längdskidspår som är inbyggt ca 2km.</p><p></p><p>Jag tror på detta och bara längtar tills man kan säga när det är +20 grader " - Ska vi dra och åka lite bräda?" hehe</p><p></p><p>En sak till mutti-mannen, det är jävligt läskigt att du har samma namn som mig, samma stavning, samma ålder och jobbar på Isaberg, som jag! -_-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MadebyMe, post: 507574, member: 89335"] Det det är om 1000 besökare om dagen kan jag nog inte riktigt hålla med om, Det är inget varken Ernie eller Pelle har sagt iaf men inget är omöjligt! ^^, Pratade med Pelle om inomhus backen i fredags efter stängning när vi var ute och pistade. Men alla på isaberg har lite flummade, om man vill ha korrekt info som man kan lita på 100% så ska man nog kontakta Kjell Åke. Stugbyn och Finskaviken är uppbokade hela somrarna av danskar, så du menar att dom inte skulle vilja åka? Om det blir av så kommer nog ännu mer danskar, som planerar att bygga mer stugor också. Jag tror detta kommer funka för Stiftelsen Isabergstoppen! Dom ska även göra längdskidspår som är inbyggt ca 2km. Jag tror på detta och bara längtar tills man kan säga när det är +20 grader " - Ska vi dra och åka lite bräda?" hehe En sak till mutti-mannen, det är jävligt läskigt att du har samma namn som mig, samma stavning, samma ålder och jobbar på Isaberg, som jag! -_- [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Tillbaka
Topp