Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utomhusskidakaren" data-source="post: 533443" data-attributes="member: 94203"><p>Slutdiskuterat om inomhusbacke på Isaberg,</p><p></p><p>Har i dagarna varit på Isaberg och åkt skidor med fantastiska dagar och superfina backar,</p><p>MEN, inget folk???!!!??</p><p>Detta på att de dessutom beslutat att stänga påskveckan när folk är lediga, ger mig många frågetecken att försöka räta ut.</p><p></p><p>Hur f**n kan man då planera att bygga in en backe med förväntan att 1000 personer per dag ska åka inomhus. Vi snackar 300+ miljoner!</p><p></p><p>Vem kan tänkas vilja åka inomhus med en fejkad blå himmel när folket inte ens kommer hit i det strålande solskenet?!? För mig är det ganska svårt att förstå. Är det någon som kan argumentera emot eller tala om för mig hur man lockar dit turisterna.</p><p></p><p>Vore det inte bättre att lägga en del av alla dessa pengar på att restaurera befintliga lokaler och bygga bättre värmestugor och eventuellt en toppstuga med soldäck...</p><p></p><p>Jag är inte pessimist, mera realist, bara rädd att kommunen får stå för fiolerna och i slutändan skattebetalarna, när hela anläggningen kommer att gå omkull, hmm....?!?!</p><p></p><p>Tacka vet jag att åka skidor utomhus i solsken</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utomhusskidakaren, post: 533443, member: 94203"] Slutdiskuterat om inomhusbacke på Isaberg, Har i dagarna varit på Isaberg och åkt skidor med fantastiska dagar och superfina backar, MEN, inget folk???!!!?? Detta på att de dessutom beslutat att stänga påskveckan när folk är lediga, ger mig många frågetecken att försöka räta ut. Hur f**n kan man då planera att bygga in en backe med förväntan att 1000 personer per dag ska åka inomhus. Vi snackar 300+ miljoner! Vem kan tänkas vilja åka inomhus med en fejkad blå himmel när folket inte ens kommer hit i det strålande solskenet?!? För mig är det ganska svårt att förstå. Är det någon som kan argumentera emot eller tala om för mig hur man lockar dit turisterna. Vore det inte bättre att lägga en del av alla dessa pengar på att restaurera befintliga lokaler och bygga bättre värmestugor och eventuellt en toppstuga med soldäck... Jag är inte pessimist, mera realist, bara rädd att kommunen får stå för fiolerna och i slutändan skattebetalarna, när hela anläggningen kommer att gå omkull, hmm....?!?! Tacka vet jag att åka skidor utomhus i solsken [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Inomhusbacke vid isaberg?
Tillbaka
Topp